Ring +45 70 220 456 Få et tilbud

Ejendomsservice

Ring og book tid nu på tlf. +45 70 220 456

Vi løser store som små opgaver for ejendomme

Har du brug for flytterengøring med kort varsel? Eller ønsker du vedligeholdelse af en ejendom, så den fremstår flot og præsentabel året rundt?

Med Super1Rent kan du få samlet en lang række serviceydelser, så du er sikret en professionel og grundig vedligeholdelse af ejendommens inde- og udearealer. Vores ejendomsservice spænder bredt, og vi løser store som små opgaver.

Med os som din partner kan du få den ejendomsservice, som du har behov for. Varetager I selv nogle af opgaverne, udarbejder vi gerne en skræddersyet løsning, så I får en aftale, der passer til jer. Vi leverer gerne en totalløsning, hvor vi står for alt, der vedrører ejendommen.

Alle vores medarbejdere er uddannet inden for områder, de bestrider. Derfor vil I møde et team af dedikerede mennesker med faglig stolthed.

Ydelser inden for ejendomsservice

Ingen rengøringsopgave er for stor eller for lille til os

Brug Super1Rent som vicevært
Har din ejendom brug for en ny vicevært, så kan Super1Rent være behjælpelig. Vi tilbyder både bygningsvedligehold og vedligehold af udearealer. Vi kan varetage nogle af de klassiske viceværtopgaver, så der blandt andet bliver sørget for at ringeklokker, elpærer, sikringer og lignende fungerer, som de skal. Ydermere udfører vi alt fra trappevask, græsslåning og indsamling af affald til snerydning, saltning og glatførebekæmpelse.

Ved at lade Super1Rent agere som din ejendoms vicevært bliver omgang med dine lejere nemmere, da de ved, hvem de skal ringe til, når opvaskemaskinen ikke fungerer, eller hvis der skal skiftes sikringer. Samtidig undgår du større hovedpiner ved at skulle ringe rundt til mange forskellige håndværkere for at få løst lejernes forespørgsler. Super1Rent klarer det hele for dig!

Vi tilbyder nedpakning og opmagasinering samt flytterengøring af lejligheder
Udover vedligeholdelse af både den indvendige og udvendige del af din ejendom, tilbyder vi flytterengøring af lejligheder enten før indflytning eller efter fraflytning. Uanset om ejendommen har en A- eller B-ordning, hjælper Super1Rent dig. Vi har rengjort mange lejligheder med begge ordninger, så du kan være sikker på, at vi rengør lejligheden, så både du, din udlejer og de nye lejere bliver tilfredse.

Vi håndterer desuden nedpakning og opmagasinering af indbo i 3 måneder i tæt samarbejde med kommunen eller udlejeren. Dette kan ske i tilfælde af pludselig dødsfald, udsættelse eller misligholdelse af lejemål, hvor der er behov for en hurtigt og effektiv rydning af lejlighed eller hus. Hos Super1Rent håndterer vi alle opgaver med stor omsorg, diskretion og respekt, så det bliver lettere for alle parter at komme igennem ømtålelige situationer.